juli 14 2010

Gisteren was ik op weg naar de Artsenijhof en zag onderweg  cichorei = Cichorium intybus en het harig wilgeroosje = Epilobium hirsutum.

Cichorium intybus

harig wilgeroosje

In de Artsenijhof zat er zaad in de pijpbloem = Aristolochia clematitis.

pijpbloem

Hierna nog naar het Amstelpark gegaan en daar zag ik deze mooie kleurencombinatie in de Lantana camara.

Lantana camara

Lantana camara

2 gedachten over “juli 14 2010

  1. bomennederland Berichtauteur

    Pierre, ik ben hier heel blij mee, ik ga voor de juiste schrijfwijze en juiste naam.Gr Karin

  2. Pierre Theunissen

    Beste Karin,
    ik word lastig, de juiste schrijfwijze is : Cichorium intybus.
    Groet, Pierre.

Geef een reactie

