oktober 22 2010

Vandaag was ik op zoek naar herfst verkleuring en kwam terecht in Amstelveen, waar ik een Acer rubrum zag.

Acer rubrum

Ik kwam in gesprek met 2 mannen van de groenvoorziening en die stuurden mij naar 150 (als ik het goed onthouden heb) jaar oude Juniperus(sen) en die waren best bijzonder.

Juniperus

Juniperus

Juniperus

Juniperus

Ook de Taxodium distichum = moerascipres, is aan het verkleuren.

Taxodium distichum

Een gedachte over “oktober 22 2010

  1. herman schut

    hoi,mooi fotoos kijken,kleur in de nacht. hoop je 17112010 weer te zien,groetjes ruigehover.

Geef een reactie

