december 14 2010

Er zijn nieuwe bomen geplant op de Nieuwe Ooster en daar ben ik naar gaan kijken. Ik heb ze nog niet allemaal gevonden, maar dan kom ik gewoon weer een keer terug.

Diospyros lotus

Er hangen nog steeds besjes aan de Diospyros lotus, de vogels lusten ze blijkbaar niet.  Op vak 71 zijn een paar nieuwe bomen, o.a. Metasequoia glyptostroboides Gold Rush een Larix en een iep, de Ulmus minor ‘Pendula’

Metasequoia gl Gold Rush

Ulmus minor Pendula

Ook hier kwam ik een Zelkova serrata Flekova tegen, ben benieuwd naar de herfstkleuren volgend jaar. De Pinus parviflora is verplant en die vond ik wel terug.

Zelkova serrata Flekova

Pinus parviflora

Geef een reactie

