januari 21 2011

Gisteren ben ik naar Arnhem gegaan, ik wilde een kijkje nemen in Burgers Zoo. En dat was zeer de moeite waard, ik begon in de Bush en zag verscheidene onbekende planten en vogels. Zoals deze plant, die me aan een Heliconia doet denken, maar op internet kan ik geen gelijkende foto vinden.

onbekende plant

Dit is wel een Heliconia.

Heliconia

vogel

Een vleermuis zat heerlijk te smullen van een papaya, hoog in de boom.

vleermuis

Daarna even naar buiten en via vlonders loop je hoog en droog langs savannen.

safari

Hierna kwam ik terecht in de desert.

desert

En als laatste het aquarium, daar loop je gewoon onder reuze pijlstaartroggen door, die zwemmen echter zo snel, dat ik ze niet op de foto kreeg, wel deze vis.

Ocean Burgers Bush

Geef een reactie

