maart 14 2011

Gisteren was er weinig wind en ik besloot langs de Angstel te gaan fietsen, maar het viel me toch tegen, de wind won het van mij. In Abcoude zag ik veel krokussen en wat verderop lammetjes, mijn eerste, dit jaar.

Abcoude

lammetjes Baambrugge

Ik kwam niet verder dan Loenersloot, en besloot terug te gaan via het Gein.

Loenersloot

Gein

Ik zag klein hoefblad = Tussilago farfara en populieren katjes, links de mannelijke en rechts de rode vrouwelijke katjes, volgens mij.

populier links mnl rechts vr

Vandaag naar Ouderkerk geweest, daar zag ik dat de dijk opgehoogd was en veel nieuwe boomaanplant.

Ouderkerk

Ouderkerk

Via het landje van Geijsel naar huis en toen zag ik deze wonderlijke boom staan, vol met kroonluchters.

Ouderkerk

Geef een reactie

