maart 18 2011

Help, stop, de natuur gaat zo snel, ik kan het haast niet meer bijhouden. Zo ging ik naar de Nieuwe Ooster om naar de nieuwe aanplant te kijken, maar werd verrast door een vroege sierkers. Prunus xsubhirtella ‘Dahlem’

Prunus xsubhirtella Dahlem

Prunus xsubhirtella Dahlem

De Acer rubrum zit nog vol met bloemen en zo veel zag ik zelden.

Acer rubrum

De Acer negundo komt nu aan de beurt.

Acer negundo

En hier kwam ik voor, nieuwe Larixen, de 2e naam komt later. En omdat de nieuwe boompjes al bloeiden ging ik meteen bij de ander Larixen kijken. O.a. de Larix gmelinii var. principis-rupprechtii en ja hoor, ook prachtige bloemen.

Larix

Larix gmelinii v pr rupprechtii

Verder was ik ook in Artis, daar was ook veel nieuws te zien, maar dat komt later wel.

Geef een reactie

