maart 30 2011

Vandaag werkten we op de Riethoek, we hadden 10 kuup zand en dat moest over het terrein verspreid worden.

zand

riethoek

riethoek

riethoek

En dan was er nog deze zwaan, die mij uit zijn terrein wilde sturen.

zwaan

Een gedachte over “maart 30 2011

  1. Rob Alberts

    Vooral die oude boomstammen naast het zand vind ik elke keer weer prachtig. In mijn tuin zou ik ook wel zulke stukken dood hout weer tot leven willen zien komen.
    Ik heb vandaag vooral binnen gezeten.
    Vriendelijke groet

Geef een reactie

