april 7 2011

Er gebeurd zoveel en ik wil naar buiten om alles te zien, dus loop ik een beetje achter. Donderdag was ik dus in Artis en daar was een nieuw paartje Gibbons, waarvan het vrouwtje naar buiten kwam.

gibbon

Camellia japonica

Camellia japonica

In de vlinderkas staat de Saraca indica in bloei.

Saraca indica

stokstaartje

Een gedachte over “april 7 2011

  1. Phyllis M

    Beste eigenaar van Bomennederland,
    Ik ben een student van de Universiteit van Amsterdam en ik moet leren hoe ik een interview moet houden. Ik had samen met een klasgenootje afgesproken dit te doen onder mensen die een abonnement hebben op Artis. Ik ging via google zoeken en ik kwam op uw site terecht. Ik zie dat u vaak in Artis komt en ik vroeg me af of ik u mag interviewen? Ik ben nog maar een eerstejaars en het interview is geheel anoniem.
    Ik wil het gaan hebben over de contacten die u heeft met andere bezoekers van Artis. Of u wel eens irritaties heeft, of dat er juist gesprekken ontstaan etc.
    Als u zou willen meewerken zou u dan zo spoedig mogenlijk terug willen mailen?
    met vriendelijke groet,
    Phyllis

Geef een reactie

