mei 26 2011

Kreeg een mooie foto van een Catalpa fargesii f duclouxii van Johan M. van de Nieuwe Ooster en moest dat natuurlijk meteen zelf zien.

Catalpa fargesii f duclouxii foto Johan M.

 

Ook de Gymnocladus dioicus heeft bloemen, ze zitten erg hoog, dus een oudje uit het Vondelpark.

Gymnocladus dioicus

Ook zag ik bessen in de Idesia polycarpa.

Idesia polycarpa

 

Hierna liep ik nog door het Darwinplantsoen en dat was ook genieten.

Darwinplantsoen

 

Darwinplantsoen

Ik weet nu ook de naam van deze plant: Phyopsis stylosa, ik zag de naam  bij de plant staan toen ik op Fort Hoofddijk was te Utrecht.

Geef een reactie

