juni 10 2011

Gisteren ben ik ook naar Artis geweest en zag een zeeleeuw met jong.

zeeleeuw

In de vlinderkas zaten veel rupsen met stekels, ik weet nog niet welke rups.

rups

In het insektarium zat deze spin en liet zich fotograferen.

spin

In de gracht bij het verblijf van de giraffen, zag ik veel vis zwemmen, het lijken wel karpers, maar dat weet ik niet zeker.

Vis

Bij de uitgang stonden nieuwe bomen en planten klaar voor het binnenkort te openen apenhuis.

planten en bomen

Ik vergeet helemaal te vermelden dat de Idesia polycarpa de (mannelijke vorm) in bloei staat. Er staan hier 2 bomen naast elkaar, een mannelijke en een vrouwelijke boom, deze laatste had al bloemen, nu is het wachten op de mooie oranje rode bessen.

Idesia polycarpa mnl bloemen

 

 

Geef een reactie

