augustus 19 2011

Dinsdag ben ik nog een keer naar Kalmthout gegaan en dit zag ik onderweg toen ik langs de spoorlijn wandelde.

omgeving Kalmthout

Er was een Acer japonicum ‘Aconitifolium’ die al herfstkleuren had.

Acer japonicum Aconitifolium

En dan 2 gele slangebast esdoorns voor Wilma. De Acer pensylvanicum , Erythrocladum en de Acer x conspicuum ‘Phoenix’.

Acer pensylvanicum Erythrocladum

 

Acer pensylvanicum Erythrocladum

 

Acer x conspicuum Phoenix

 

Acer x conspicuum Phoenix

 

Sequoiadendron giganteum

Ook  de Acer rubrum ´Schlesingeri´ is in herfsttooi.

Acer rubrum Schlesingeri

 

 

2 gedachten over “augustus 19 2011

  1. bomennederland Berichtauteur

    Ja, helaas was het noodzakelijk, ik hoef er geen geld voor, maar vind het niet leuk als een ander geld verdiend aan mijn foto´s . Gr. Karin

Geef een reactie

