augustus 21 2011

Afgelopen vrijdag was ik in de Artsenijhof aan het rondkijken en zag het zaad van de Aristolochia clematitis.

Aristolochia clematitis

Cosmea sulphureus

Cosmea sulphureus

Volgens mij ben ik destijds in 2008 dit fotoblog begonnen met de Cosmea. Hierna ging ik via Amsterdam Oost naar het Vondelpark. In Oost zag ik dat de Acer saccharum al aan het verkleuren was.

Acer saccharum

Op het Forum van de NDV las ik iets over de Fraxinus excelsior  ‘Aurea’ en nu zie ik hem ineens overal ( wel in parken dus aangeplant), een mooie gele es.

gele es

Er zit ook nog een ooievaar op het nest in het Vondel park, ik weet niet of het een jong is of een van de ouders.

ooievaar

 

2 gedachten over “augustus 21 2011

  1. bomennederland Berichtauteur

    Het is noodzaak, mijn foto’s bleken verkocht te zijn zonder mijn medeweten, dus vandaar. Gr Karin

  2. zinneninzuidoost

    Het beeldmerk begrijp ik.
    Tenslotte zijn het jouw foto’s.
    Maar kant het ook aan de zijkant geplaatst worden?
    Nu vind ik het toch wel erg overheersen.
    Ik blijf het prachtige foto’s vinden!
    Vriendelijke groet

Geef een reactie

