september 28 2011

Op Klarenbeek is de Singel gemaaid en kan opgeruimd worden.

singel

 

singel

 

singel

Behalve veel riet staan er ook bloemen langs de singel, zoals Impatiens glandulifera.

reuzenbalsemien

Het was erg mooi weer, dus maar een eindje fietsen langs de Bullewijk. Daar zag ik een hele grote zwam op een wilg en volgens mij zat die er vorig jaar ook al en de wilg staat nog steeds overeind.

wilg

Bij Abcoude aangekomen zag ik deze appel.

appel

 

appel

 

 

Een gedachte over “september 28 2011

  1. Dick Bos

    Wat hebben jullie toch prachtig weer in Nederland op het moment! Hier is het inmiddels (maandagmiddag) gaan regenen. Dus ik blijf maar eens even lekker binnen.
    Soms heb ik het idee dat die grote zwammen op zo’n boom helemaal geen nadelig effect hebben. Ze kunnen er jaren opzitten, en dan weer verdwijnen, zonder dat de boom er schade van heeft. Maar ik weet er niks van hoor, dat moet ik er bij zeggen.

Geef een reactie

