oktober 3 2011

Zondag was ik op Elswout, waar door het IVN vanalles georganiseerd was, voor jong en oud, met veel rondleidingen over o.a. paddenstoelen. Ik dacht dat er niet veel paddenstoelen zouden zijn na de afgelopen tropische dagen, maar in een bos is het altijd vochtig, vooral s’morgens.

Elswout 1

tonderzwam Elswout

Elswout

Er stond ook een heel teer, bijna doorschijnend paddenstoeltje en daar ik zelf aan het rondwandelen was, heb ik geen namen bij de paddenstoelen.

Elswout 4

Elswout 5

Elswout 6

Elswout is een prachtig park om in te wandelen en best groot, ik verdwaalde bijna, maar er liepen genoeg mensen om de weg te vragen. Vooral de ochtend was mooi, later werd het ook hier warm.

koraalzwammetje Elswout

Een gedachte over “oktober 3 2011

  1. HJ

    Ja, mooi dat Elswout! Ik was er even geleden op een doordeweekse dag en toen was er geen mens. Wel een schreeuwende ara.
    Hortusfreak

Geef een reactie

