oktober 28 2011

Gisteren was ik in de Hortus botanicus van Amsterdam (Centrum) en dit zag ik.

herfst

esdoorn

begonia

De Vitis amurensis tegen de muur en paddenstoelen op een oude stronk, ik weet niet meer wat hier stond.

Vitis amurensis

paddenstoelen

De kuipplanten werden naar binnen gereden, die zien we volgend jaar wel weer terug.

Ook even de kas in, om te kijken wat daar te zien is en vorige week zag ik een klimplant met een vreemd driehoekig blad en een vrijwilligster van de vlinderkas vertelde mij dat het een Passiflora soort is. Een medewerker zocht tussen de planten naar een bordje, met daarop de naam Passiflora biflora. 

passieflora

Geef een reactie

