oktober 31 2011

Gisteren was er een paddenstoelenexcursie in Diemen, in park Spoorzicht. Ik was daar nog nooit geweest en heb mijn ogen uitgekeken, wat een terrein, geheel onderhouden door vrijwilligers. En wat stonden er veel paddenstoelen.

Spoorzicht

 

Spoorzicht

 

prachtvlamhoed

Er was heel veel te zien, geurige schijnridder, gesteelde lakzwam, bloesteel mycena, hertezwam en nog veel meer, maar ik ben een beginner, dus ik laat het even hierbij. Op de terugweg ging ik langs de Nieuwe Ooster en zag bessen in de Sorbus sargentiana.

Sorbus sargentiana

 

Sorbus sargentiana

 

 

Geef een reactie

