november 13 2011

Eerst vanmorgen naar een excursie in het Amstelpark van het IVN, gegeven door Wil van Hal en Janneke Dijs. Er kwamen flink wat mensen opdraven en we werden in 2 groepen verdeeld. Ik heb niet de hele excursie uitgelopen, want ik wilde ook naar de Nieuwe Ooster Begraafplaats.

New York aan de Amstel

Er zitten zaaddozen in de Chimonanthus, maar ik zag ook al bloemen.

Chimonanthus praecox

Chimonanthus praecox

Crataegus x grignonensis

Crataegus x grignonensis

Op de NO werden 2 lezingen gegeven, de eerste door Maarten van Bodegraven, over de symboliek van bomen en planten. De tweede ging over schimmels en paddenstoelen in bomen, door Simen Brunia van de firma Copijn. Ik heb geen foto’s gemaakt, ik maak liever foto’s van planten, dieren, bomen enz.

dubbeltjes, guldens beuk

Geef een reactie

