maart 19 2012

Het was gisteren mooi weer, dus moest ik een eindje fietsen, ik heb wat foto’s gemaakt, maar heb nog niet de goede namen erbij.Dat komt later. De Salix is waarschijnlijk de S.caprea en de nieuwe bomen in het Bijlmerpark zijn Cryptomeria japonica.

wilg op Klarenbeek

In het Bijlmerpark waren deze winter wat bomen weggevallen, die zijn nu opnieuw geplant.

Prunus cerasifera

Ja, dit moet een Prunus cerasifera of kerspruim zijn, meidoorn kan nog niet.

Een gedachte over “maart 19 2012

  1. Pierre Theunissen

    Beste Karin,
    Jouw foto met “waarschijnlijk meidoorn” is geen meidoorn, die bloeien nog lang niet. Volgens mij is het een Prunus, welke, daar waag ik me niet aan met alleen deze foto.

    Groetjes, Pierre Theunissen.

Geef een reactie

