april 26 2012

Gisteren zag ik jonge eendjes zwemmen op Klarenbeek, met moe, maar ze zijn zo razend snel, ze verdwenen achter het riet, voor ik een mooie foto kon maken.

jonge eendjes

Verder zag het waterdrieblad = Menyanthes trifoliata bloeien en heel veel vergeet me nietjes, maar ik wou eerst thuis opzoeken welke en dat was moeilijker dan ik dacht. Het lijkt het meest op een bos vergeet me niet, de hoogte en de grote van de bloem, maar ik ben niet zeker. 

waterdrieblad

vergeet me niet

Geef een reactie

