mei 24 2012

Op dit moment bloeien de klaprozen hier in Amsterdam uitbundig.

klaproos

klaproos

Gisteren op Klarenbeek mijn eerste rietorchis gezien.

rietorchis

kikker

Valeriana officinalis

En tot mijn grote verbazing zag ik een viervlek, hij/zij bleef heel stil zitten, zodat ik van alle kanten foto’s kon maken, wat een dag en ook lekker warm.

viervlek

viervlek

2 gedachten over “mei 24 2012

  1. els

    Hoi Karin, mooie foto van de viervlek. mag ik de laatste op de website plaatsen van de ruige hof?
    groetjes els

Geef een reactie

