januari 15 2013

Gisteren was ik in Artis en zag een boom die dezelfde zaden had als de Nothofagus nervosa op de nieuwe ooster.

Nothofagus

Nothofagus

In het vlinderpaviljoen bloeit de Brownea grandiceps.

Brownea grandiceps

Brownea grandiceps

Er liep een leguaan te wandelen in het vogelhuis en er had zich ook eentje verstopt tussen de bladeren. En ik zag een mooie bloem in wat volgens mij  een Bauhinia moet zijn of een Chorisia, ik zie het verschil niet goed. Ik lees net op internet dat Chorisia spec. de oude naam is van Ceiba speciosa de vlokzijdeboom.

leguaan

leguaan

 

leguaan

leguaan

Bauhinia

Bauhinia

Geef een reactie

