oktober 4 dierendag 2013

woensdag op Klarenbeek zag ik deze wilde cichorei en de hop heeft zaad (hopbellen) en veel blauwe kevers en zaad in een onbekende schermbloem (mijn stokpaardje) en elk jaar probeer ik er 1 te leren.

wilde cichorei

wilde cichorei

 

hopbellen

hopbellen

 

onbekende schermbloem zaad

onbekende schermbloem zaad

op de schapenwei zag ik het blauwe bloemetje van het vlas en boekweitzaad , ook een pluk inktzwammen.

vlas

vlas

 

boekweit

boekweit

 

inktzwam

inktzwam

jn de grienden onbekende paddenstoeltjes, 1 ervan leek mij wel een fopzwam, mooie naam trouwens

onbekende paddenstoel

onbekende paddenstoel

 

onbekende paddenstoel

onbekende paddenstoel

 

 

Geef een reactie

