oktober 24 2013

Dinsdag was het mooi weer ,dus maar een fietstochtje gemaakt en ik nam de pont naar Noord. Als eerste zag ik de oude iep bij de tolhuispoort. Verder zag ik 3 soorten essen; nl de amerikaanse, de rode/paarse en de eenbladige es. Ook een oude Juglans nigra in het Florapark en eigenlijk wilde ik naar de Nieuwe Noorderbegraafplaats, maar die kon ik niet vinden.

Ulmus tolhuispoort

Ulmus tolhuispoort

Fraxinus americana

Fraxinus americana

Fraxinus angustifolia Raywood in vondelpark

Fraxinus angustifolia Raywood in vondelpark

Fraxinus excelsior Diversifolia Zeeburg

Fraxinus excelsior Diversifolia Zeeburg

Juglans nigra Florapark

Juglans nigra Florapark

Geef een reactie

