januari 15

Van de week eindelijk een foto gemaakt van de Alnus x spaethii, ex buurvrouw Marjan had het er al over, maar ik zag nog geen kans om een foto te maken.

Alnus x spaethii

Alnus x spaethii

Alnus x spaethii

Alnus x spaethii

3 gedachten over “januari 15

  1. bomennederland Berichtauteur

    En ik weet gewoon dat ze hier staan.
    Ook in Buitenveldert in de Heenvlietlaan nee de van Leyenbergh laan staat helemaal vol met Alnus x spaethii, dit weet ik nog uit de tijd dat ik met Nico Hoogland meeliep (6 jaar lang) en van hem heb ik dus heel veel geleerd.

Geef een reactie

