januari 30 2014

Eergisteren was het mooi weer, dus even een eindje fietsen en ik kwam in Diemen uit, waar ik deze winterjasmijn = Jasminum nudiflorum zag en overal worden bomen gesnoeid zoals deze iep en heb ik wat takjes meegenomen. Ik weet niet welke iep, maar hij bloeit wel nu.

Jasminum nudiflorum te Diemen

Jasminum nudiflorum te Diemen

 

Ulmus te Diemen

Ulmus te Diemen

Verder was ik gisteren op de Ruige Hof bezig en zag deze paddenstoel en nog veel meer natuurlijk, maar daar heb ik geen foto’s van.

paddenstoel

paddenstoel

Geef een reactie

